×

Внимание

JUser: :_load: Не може да бъде зареден потребител с номер: 45

EU e-Privacy Directive

This website uses cookies to manage authentication, navigation, and other functions. By using our website, you agree that we can place these types of cookies on your device.

View Privacy Policy

View e-Privacy Directive Documents

You have declined cookies. This decision can be reversed.

Пожар горя в къща в село Кукорево Featured

Сряда, 04 Април 2012 11:12

На 3 април в 09.40 ч. в дежурната част на ОУ “ПБЗН” - Ямбол е получен сигнал, че в село Кукорево, общ. Тунджа е възникнал пожар в къща. На място отзовалият се екип огнеборци е локализирал и погасил огъня. Няма пострадали хора. Пожарът е причинен от късо ел. съединение в хладилник. Огънят е унищожил обзавеждането в стаята. Къщата е спасена.

Регионален говорител на МВР: Татяна Павлова

Read 1466 times
Rate this item
(0 votes)
Copyright © 2022 Актуални новини за Ямбол. Следете последните новини от днес за Ямбол.. All rights reserved.
designed by Nuevvo